profil.htm  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Udtalelser

Rigspolitiets kompetenceafdeling
Jan Wiggers Pedersen:


Instruktørgruppen fandt, at du ramte lige på pletten og det var tydeligt at se, at de fleste kursister brugte meget af det, du havde lært dem under planspil m.v.

norpharma a/s, Account Manager
Jannie Nørreskov Rasmussen:


Som arrangør af kursus i kommunikation for erfarne smertesygeplejersker har det været en stor fornøjelse at samarbejde med jer. I har på en yderst professionel, realistisk og nærværende måde gjort det muligt at afprøve forskellige teknikker under trygge rammer. Da I ikke er fagfolk på det medicinske område, var det samtidigt muligt at få feedback på samtalen fra "patienterne".

Tværfagligt Smertecenter, Aalborg Sygehus,
sygeplejerske Miriam Flyckt Fischer:


Skuespillerne var yderst professionelle mennesker, som formåede at udvise indlevelsesevne, respekt og nænsomhed. Vi var yderst tilfredse og har valgt at bruge dem igen til vores næste årsmøde til november 2002.

Hvidovre Hospital,
ergoterapeut Rikke Uldum:


Som ergoterapeut er det essentielt at have en ligeværdig kommunikation med patienterne og deres pårørende. At bruge rollespil som metode i undervisning om kommunikation er meget lærerigt. På voksenpædagogisk grundkursus oplevede jeg, hvordan skuespillerne i rollespillet løftede kvaliteten i undervisningen på flere måder. Skuespillernes professionelle overblik betyder, at jeg som medspiller i et rollespil føler mig tryg - og jeg ved, at jeg ikke kommer ud i en situation, jeg ikke kan magte. Denne tryghed gør, at jeg tør noget mere.

Praktiserende læge i Nivå,
Jesper Lundh:


Som led i et kursus om den motiverende samtale, fik vi i vores praksis hver tre besøg af en professionel skuespiller, der spillede den samme patient hos os alle. Samtalerne blev optaget på bånd. Det er en unik situation, at vi som kolleger har den samme "patient". Vi kunne følge hinandens forløb af samtalerne og lære af hinandens samtaleteknik. Samtidig er der mulighed for, at lægen afprøver nye strategier og får direkte tilbagemelding fra "patienten". Det var givende.